
Bescheidenheid: een lust of een last?
De Achterhoek: een uniek stukje Nederland. Helaas komen we in de landelijke media niet altijd zo rooskleurig naar voren. Vooral omdat men suggereert dat we hier toch nog wel achterlopen, zeker ten opzichte van hoe het er aan toe gaat in de Randstad. Maar nee, in de Achterhoek wonen we niet allemaal op het platteland, zuipen we ons niet altijd klem en praten we niet allemaal met een onverstaanbaar accent. De Achterhoek leeft!
Winterswijk - Dat de cultuur en het gedrag van Achterhoekers anders is dan die van inwoners van de grotere steden, dat kunnen we niet ontkennen. Maar zijn het niet juist de positieve dingen die er voor zorgen dat het klimaat in de Achterhoek juist heel aangenaam is? Hier kan je nog gewoon voor de deur parkeren, hier sta je niet ellenlang in de file naar je werk, hier gunt men een ander heel veel en het is hier gewoon heel relaxed wonen én werken. Veel Achterhoekers zijn van nature ook bescheiden, schreeuwen niet van de daken waar ze goed in zijn, ze vinden het heel gewoon wat ze doen, al is het vaak echt wel bijzonder. En dat is soms wel zonde.
Achterhoekse bedrijven laten van zich horen!
Die bescheidenheid zag je vaak ook terugkomen bij Achterhoekse bedrijven, maar daar is nu een ommekeer gekomen! En dat is precies de reden dat Merel Lindenhovius, met Birdie Marketing, recent haar eigen marketingbureau in Winterswijk begonnen is. Merel vertelt: “Het is zo goed om te zien, dat er heel veel bedrijven hier in de regio zijn die een fantastisch product leveren, een heerlijk werkklimaat hebben en heel vooruitstrevend te werk gaan. Daar liggen kansen én die worden nu gepakt! Met Birdie Marketing zorg ik er voor dat bedrijven de aandacht krijgen die ze verdienen. Zowel online als offline, voor potentiële klanten en potentiële medewerkers, precies om te laten zien waarom men voor hun bedrijf, product of dienst moet kiezen. Samen met mijn klanten ga ik aan de slag om het bedrijf te laten groeien, waar die behoefte ook ligt.”
Vol enthousiasme komt Merel, die inmiddels meer dan 10 jaar ervaring in het marketing vak heeft, graag in contact met bedrijven die uitdagingen zien. Uitdagingen om hun markt te vergroten, hun positie te verbeteren, een nieuw product te lanceren of nieuwe medewerkers te binden. Ook in deze economisch goede tijden waarin het juist zo belangrijk is de positie van je bedrijf te versterken. “Het zou toch tof zijn dat niet alleen de Achterhoekse bedrijven, maar ook de Achterhoek zelf hierdoor een stukje aantrekkelijker wordt. Al is het alleen al omdat het steeds interessanter wordt om voor de bedrijven in onze mooie regio te werken.”
birdiemarketing.nl
-
VVNF-toneelavond: 'Uutvinden is mien hobby'
2 dagen geleden
-
Programma van DZSV t/m 26 februari
2 dagen geleden
-
Vernieuwde gemeentewerf gasloos en energieneutraal
2 dagen geleden
-
Nieuwe korte cursus slaggitaar bij Boogie Woogie cultuurcentrum
3 dagen geleden
-
3 dagen geleden
-
4 dagen geleden
-
4 dagen geleden
-
4 dagen geleden
1
-
4 dagen geleden
-
4 dagen geleden
-
Column Herlinda: Zoete verleiding
4 dagen geleden
1
-
4 dagen geleden
-
4 dagen geleden
-
Straatschiettoernooi bij Sint Hubertus Breedenbroek
4 dagen geleden
-
6 dagen geleden
-
Geniet meer van uw smartphone
6 dagen geleden
-
Ropes & Running verlengt sponsorcontract met Auto Bedrijf Gendringen (ABG)
6 dagen geleden
-
7 dagen geleden
1
-
Internationaal en regionaal talent op PaasPop Zieuwent
7 dagen geleden
-
Voors en tegens kleine windmolens buitengebied
7 dagen geleden
-
8 dagen geleden
2
-
8 feb, 16:20
-
Geniet meer van uw smartphone
8 feb, 16:00
-
8 feb, 11:37
-
Programma van DZSV t/m 12 februari
8 feb, 11:37
-
8 feb, 11:25
2
Nieuwste reacties
Nieuws uit Winterswijk
Meer nieuws uit Winterswijk >Nieuwsoverzicht
-
VVNF-toneelavond: 'Uutvinden is mien hobby'
2 dagen geleden
-
Nieuwe korte cursus slaggitaar bij Boogie Woogie cultuurcentrum
3 dagen geleden
-
Loyaliteit in je pleeggezin
3 dagen geleden